- Locatie
Raadzaal
- Voorzitter
- Marika Spanjer-Ramaker
- Toelichting
-
Deze vergadering is in lijn met de landelijke Coronamaatregelen alleen online, zowel live als naderhand, te volgen via https://terschelling.raadsinformatie.nl/ of via Terschelling Tv. De publieke tribune is gesloten.
Agendapunten
-
1Opening en afwezigheidsmeldingen
-
2
Bijlagen
-
3
Wilt u het woord voeren, meld dit tot maximaal 24 uur (i.v.m. Coronamaatregelen) voor aanvang van de vergadering bij de griffier via grifts@terschelling.nl. Geef aan waarover u het woord wil voeren. Er wordt dan contact met u opgenomen over de gang van zaken i.v.m. de landelijke Corona richtlijnen.
-
4
Bijlagen
-
5
Bijlagen
-
6.aMededelingen Coronacrisis
-
6.bMededelingen uit samenwerkingsverbanden en overige mededelingen van het college
-
7
Elke burger/persoon, instelling of bedrijf heeft het recht om bij de behandeling van een agendapunt dat aan de orde is, in te spreken. Het inspreken vindt plaats voorafgaande aan de behandeling van het betreffende agendapunt. Meld dit maximaal 24 uur (i.v.m. Corona maatregelen) voor aanvang van de vergadering aan de griffier. Er wordt dan contact met u opgenomen over de gang van zaken i.v.m. met de richtlijnen voor Corona.
-
7.a
Bijlagen
Toezeggingen
Titel Informatieavond voor de raad inzake nieuwe systeem inning toeristenbelasting voortgangsrapportage inzake duurzaamheid naar de raad -
8
Bijlagen
-
9Rondvraag voor commissieleden